Tuesday, September 29, 2009

#07: Edwin – My Prince Charming

Magsecond year college na ako ug nakauban nako sa boarding house ang usa ka Chinoy nga utokan, NSDB scholar siya ug bright gayod, labi na sa oral deliverations magaling at hinahangaan ko siya. Summer classes at magkakuwarto kami sa usa ka school recommended boarding house. Okey ang facilities sa among floor, may study room, mini-gym at washing/laundry area. Usa ka hapon ana, nagkadungan kami ug pagpanglaba, dili siya kabalo manglaba sa iyang mga gamit ug ako siyang gitudloan nga para dili masamaran ang imong kamot, ang paglaba naay cadence nga ginatawag o timing ba sa pagkusokuso. So super emote ako sa pagtuturo sa kanya and trying to help him do the washing. Gikomedyahan pa gani nako siya nga bisan siya puwede nakong labhan. You know man, iba kasi ang isip ng mga matatalino, mostly dili nila gusto ang detalya sa usa ka butang. What do you mean? (naks ha? Inglesiro ang mama!) hoy, kaya ko ring mag-ingles carabao ‘no? bourgeous (pronounce as bur-swa) ang tawag sa among school sa mga inglesiro/a. Basta sa sunod nga maglaba ka tabangan ta ka (isip paglikay sa iyang pangutana). Di sige.
Weeks passed ug nagkadungan na usab kami ug laba ni Edwin. Hoy, nanglaba ka diay. Oo, wala nakoy suoton nga underwear ugma. Sa true lang, white brief ang mga underwear niya nga gusto nako sa mga lalake. Niay akong Chlorox nga dala, kloroki ka nang imong mga brief para moputi. Bitaw galagom ning uban nakong brief. Ngano man, imo sigurong gipasagdan. Abi daw tang-awon nato, asa ang mao ra ug mansa sa imong brief. Ah, sa tunga, ga-yellow ug kolor nga mao ra ug mantsa sa ihi o imong duga (komedya nako niya). Hilaw ang iyang katawa ug medyo naulaw sa akong nakita. Bitaw, akong hugaw na kay ga-wet dream man usab ako panalagsa. Mamat-an na lang nako nga basa na ang akong brief sa buntag. Mao ba? Sayang, basa na ang iyang brief nga gilabhan karon, sa sunod ako ka hay molaba sa ani? Dwin, galulo ka kanunay, pangutana nako nga walay lipod-lipod. Ikaw gayod, mao ra ug dili ka tin-edyer. Halos pareho lang edad nato, di ba. 17? Normal lang daw na sa mga katulad natong mga batan-on pa, pag-utog, lulo dayon. Oo, halos adlaw-adlaw gani ko galulo, labi na sa banyo bago maligo ingon niya nako. Ikaw pila ka beses sa usa ka semana, resbak niyang pangutana nako. Sama nimo ulagon usab. Hahahahahaha. Ug nagkataw-anay kami. Wiz niya knows talaga na maypagkagirlita ako. Sa kuwarto nato galulo usab ka? Oo, basta wala ka. Hahahahahaha. Ug nagkataw-anay na usab kami. Puwede naman bisan naa ako. Tabangan ta pa ka. Diha ka? O, sige unya ha, lulo-a ko. Hahahahaha. Sige tapuson na nato ang pagpanglaba kay hapon na.
Pagkahuman sa panihapon mibalik na ako sa kuwarto ug tua na si Edwin didto. Naghigda sa iyang kama nga nakasuot ug nipis nga city shorts ug naka-tshirt pambalay. Namatikdan nako nga may mga balahibo na siya sa batiis nga mao ra ug balahibo sa iring samtang ako wala. Gabasa siya ug libro. Oy, nia ka na diay, nanihapon ka na? Oo, nauna na ko kay tua ka pa daw sa imong klasmeyt paghuman nato ug laba. Oo, giuli nako kadtong popsheet nga akong nahulam sa iya. Mao ba? Nagpadayon siya ug basa sa libro ug ako milingkod sa kilid sa akong kama ug gikuha ang mga notebook. Nagreview na usab ako sa akong mga subjects ugma. Ne, puwedeng masahion mo ako sa likod? Sakit man gud kini, ambot lang kung natugnawan ganina sa atong pagpanglaba. Oo, ba? May Vicks ko diri, gusto nimo ani? Sige, basta dili makaistorbo sa imo. Gipahigda nako siya sa kama ug gipahiran ug Vicks ang iyang likod. Gihilot nako ang tibook niyang likod ug gimasahe pag-ayo. Akong giapil ang iyang mga hita ug batiis hangtud sa tiil. Lami daw ko mohilot kay gaan ang akong mga kamot nga midapat sa iyang lawas. Ug mitihaya siya ug akong gimasahe ang ulo. Humot siyag ginhawaan sa dihang miginhawa siyag kusog samtang gipiso nako ang iyang ulo ug nawong. Lamia oy, lami man diay ka mohilot mao na lang ang iyang nasulti. Gihikap nako ang iyang dughan ug miingon ko nga ang atubangan sa iyang hita ug tiil akong hiloton usab. Sige. Ug gihilot nako ang iyang hita nga akong ipaigo sa iyang tunga nga mao ra ug miburot ang iyang short. Giutgan man siguro si Edwin sa akong paghilot kay bukol man kaayo ang iyang shorts. Gibangga nako sa akong siko ang iyang tunga para mahibaw-an nako kung miutog ba iyang uten mentras gahilot ko sa iyang hita paingon sa tiil. Gapiyong-piyong siya sa kalami ug ganganga ang baba. Sa dihang natapos nako sa iyang mga tiil, akong gibinuangan siya pag-ingon, ang tunga dili nimo ipamasahe. Gusto nimo nga masahion ang akong dyunyor, tubag niya nako. Oo, gabukol man gud ug gusto nakong makita. Ikaw, sige. Ug iyang gihilam kini ug gi-sit erect. Akong gikuha ang iyang kamot kay gusto nako nga hilamon usab. Gipasagdan niya ang akong kamot nga mipislitpislit niani ug iyang gibukaka pag-ayo ang iyang mga tiil. Giganahan na siya ug nabati nako nga gigawsan na siya ug maorag tubig nga malapot sa iyang uten nga mas nagpanindot sa akong paglulo niya. Wala pa dangti ug dugay ug galimbag-limbag na siya, puro ungol lang ang akong nadungog. Mihunong ko sa akong gibuhat ug miduko para susuhon ang iyang uten. Gitilapan nako ang ulok niya ug gipanaog nako paingon sa punuan sa iyang uten ang akong baba, taas ug baba sa makadaghan. Lami ang akong gibati sa maong pagsupsop kay tul-id ang iyang uten ug niwang, katamtaman lang dili sab dako dili sab gamay. Kasya lang gayod sa akong baba busa nga nagpadayon ko ug pagsupsop niani. Nalasahan nako nga medyo gawsan na siya kay medyo parat na ang akong laway ug wala na siya kaagwanta iya na nga gipasirit ang iyang tulos ngadto sa akong baba. Medyo kusog ang iyang pag-ungol ug gipataas niya ang iyang lubot nga miduot pag-ayo sa akong baba. Di ko kaginhawa sa iyang gihimo ug napuno sa iyang tulos ang akong baba, wala nako kini giluwa kay tam-is-tam-is man ug gipasagdan ko niya nga tilukon ang iyang gata. Pagkahuman gihalukan nako ang iyang mga atngal ug kili-kili paingon sa liog ug gipaduol nako ang akong nawong sa iyang nawong. Mipahiyum lang siya, walay gisulti nako. Ug mibalik na ako sa akong kama ug matulog na.
Daghan pa nga mga higayon nga nasuso nako si Edwin nianing summer classes nako nga siya ang kauban nako sa kuwarto. Sa akong nahinumduman mga pito ka beses nako siya makuha ug okay lang sa iya labi na sa mga panahon nga ako ang mohangyo niya. For keeps na lang siya.

No comments:

Post a Comment