Tuesday, September 29, 2009

#08: Henry – Dakila Ka

Naunsa ba ni si Henry, classmate ug boardmate nako sa college, nga naabtan man nako sa among kuwarto nga naglulo!
Gikan ako sa school sa subject nako nga 7:45am to 8:45am ug ang mosunod nakong class 11:30am pa so, miuli sa ako sa dorm. Si Henry wala gi-lock ang kuwarto busa nga naaktuhan nako siya nga naglulo. Wala siya motingog apan walay kaulaw nga nangimbita nako nga luluon daw nako siya. (Zus ko, bayot na gayod siguro ako atong mga panahuna). Oo bah! Miduol dayon ko ug milingkod sa kilid sa iyang kama ug gigunitan dayon nako ang iyang tarugo. For your information, dakila siya, taman sa pusod kataas, pula ang ulok, ug kita nimo ang mga ugat gikan sa punuan hangtud sa iyang itlog, pution si Henry, may lahing kastila ingon niya ug lamig porma ang iyang uten. Istudyante pa ako busa nga wala pa kaayo akoy kasinatian unsaon pagmasahe sa uten nga lamian ang imong gilulo. Gitudloan man gud ko niya kung unsaon paglulo sa iyang uten kay nasakitan daw siya sa akong paglulo. Anyway, dali ra ako mahibalo labi na kung tudloan unsaon ang maayong pagstroke gikan sa ulo hangtud punuan. Nagpadayon ko ug pagkumot-kumot sa iyang uten, taas ug baba, lulo, lulo, lulo! Mentras siya gatutok sa mga basahon nga larawan sa mga babaeng hubo, pakli-pakli sa mga panid adtong basahuna, way tingog, basta concentrate lang. Ug sa kadugayan, gigawsan ra gayod siya, daghan kaaayo ang migawas ug nabasa sa iyang tulos ang akong kamot. Mipahiyom lang siya ug nagpasalamat. Ako pagkahuman, nahadlok basi ug galibot ang gabantay sa among dorm ug makit-an ko nga gilulo nako si Henry, na, basi mahibaw-an sa tibook school, patay kang bata ka! Wiz naman, oke lang. Daghan pang higayon nga nakuha nako si Henry, pag panahon sa iyang ulag, mosikreto ni siya ug higda sa akong kama bisan ug naa pa ang ubang namong kauban sa kuwarto labi na sa gabii. Siguro nahibalo ang uban namong kauban pero tungod kay si Henry lang ang type nako, wala na sila mosaba o mosulti sa akoa.
Nagkita kami pag-usab ni Henry sa Manila pero wala na motubag kung dako lang ba gihapon ang iyang tarugo sa komedya-pangutana nako niya. Miingon na lang siya nako nga kauban niya si misis niya ug ang anak nila. T’was 15 years ago nang magkita kami pag-usab.

No comments:

Post a Comment