Tuesday, September 29, 2009

#09 - Si Dagu, Dako

Sa college pa gihapon ako bahin niining istorya nako ke Dagu. Junior na siya ng Engineering at ako namay sophomore sa Business Management more or less mao ni ang time frame when this happened.
Nagbrush my teeth ako sa bathroom/comfortroom ng dorm, si Dagu miabot, maligo, may dalang, kabo nga tua ang labakara, sabon, shampoo, toothbrush and toothpaste. May klase ka karon? Oo, mga 10:30am pa. Take note 9:00am pa lang kadto ug wala na kaayoy mga estudyante nga mogamit sa banyo. Gibutang niya ang kabo sa kilid sa lababo ug gisang-at ang tuwalya. Hubo na diay ang gago ug galambitin ang uten nga akong nakita. Wow, that's a big bird! Ambot lang kung gituyo niya nga naghubo man dayon siya sa banyo dahil kaya sa binabae ako o talagang gustong ipakaon sa ako. Hay, Dagu... daku man diay nang imoha. Karon motuo ka na nga dako kining akoa. Oo, bagay sa imong angga, Dagu… Dako.
Gusto nimo? Ug mipadool siya nako. Walay tingog-tingog nga gigunitan nako ang iyang tarugo. Mikisi siya sa kagilok, sulod ta sa banyo. Nanulod kami sa banyo ug gidulaan nako ang iyang uten sa akong kamot, tsupa-a, mas lami pagtsupaon, init-init man gud ang baba ug dali ra ko ma-arouse kay ang baba mao ra ug bilat depende kong hanas na ang motsupa. Well, naa nay kasinatian si Dagu sa bayot kay kabalo man unsay iyang gusto. Way istorya nga giludhan dayon nako siya. Halos matuk-an ko kay dako kaayo ang ulo, mao ra ug makopa sa kapula ug hasta ang punuan sa uten tambok, pantay ba ang ulo ug ang punuan, lami lagi tan-awon ang iyang uten. Ay ga-kiyod-kiyod na si Dagu sa kalami ug halos di na ako kaginhawa sa iyang pagkiyod, puno na kaayo ang akong baba, gipaspasan niya ang pagkiyod hangtud nga iya kining gibunot sa akong baba ug gilulo… plukek, pluk, pluk, pluk, pluk, daghana sa tulos nga migawas sa bangag sa iyang uten nga mipaingon sa akong nawong ug dughan. Pagkahuman iyang gipasuso pag-usab ang iyang uten ug hinay-hinay na kini nga mihuyos sa akong baba. Tama na kana, panghugas na didto kay nagkabulingit ka sa akong tulos ug naligo na siya sulod sa banyo.
Day, gitilawan nako ang tulos nga naa sa akong dughan kay gaapol-apol man kini nga mao ra ug tinunaw nga tayubong. Lami baya mao ra ug nougats. Well, wala na kadto masundi kay busy na kami sa among pag-iskuwela. Graduating na man gud siya ug pareho kami nga scholar nga may ginaminten nga grado sa school.
Dili nako siya malimtan kay usa siya sa mga lalake nga matawag nako nga 'Totoy Mola' sa kadako sa tarugo!
Siguro mga 10 years na pag-usab namong kita ni Dagu ug usa na siya ka 'dakong tawo' sa usa ka sangay sa gobyerno sa among probinsya. Dako na ug tiyan ug tatay na kaayong tan-awon. Wala na ako mohisgot kong dako pa ba gihapon ang iyang uten kay dignified person na ang dating niya. Ke lang...

No comments:

Post a Comment