Tuesday, September 29, 2009

#11: Si Fidel Nagshow - Pero Ako Ray Mitan-aw…

Hubog-hubog na kami adtong tungura ug nanlakaw lang kami sa usa ka major thoroughfare sa siyudad. Gabii na mga alas-10 siguro kadto, sa dihang naagian namo ang usa ka bugaw nga nangita ug kustomer. Mga pogi, gusto mo ug babae, matud pa sa lalaking bugaw nga may itsura usab. Asa man ang imong mga babae, matud pang Fidel. Diri, ubanon ta kamo ining iskinitaha? Misunod kami sa bugaw ug misulod siya sa usa ka balay nga may bombilya sa suga sa portahan mentras gahulat kami sa gawas. Paggawas sa bugaw may babae kining kuyog. Bata pa ug medyo guwapa usab (ambot kung guwapa ba kay hubog na ako). Nagustuhan ni Fidel ang babae ug nagsabot kami pilay bayad sa babae. 500 daw. Bag-o akong suweldo busa ako na ang nagbayad sa bugaw.
Gidala namo ang puta sa usa ka motel pero ako siyang gisultihan nga si Fidel ra nga akong kauban ang mogamit niya, dili ko moapil. Pero mihangyo ako niya kung puwede motan-aw sa ilang duha kay wala pa ako kakita ug actual nga panag-iyot sa usa ka lalaki ug babae. Game man usab ang babae ug misugot nga patan-awon ako sa ilang duha. Misaka na kami sa motel ug misulod sa kuwarto. Sugang flourescent nga gamay ug may electric fan sa sulod nga may kama nga lagom na ang habol nga gihapin ani ug may duha ka unlan nga lagum usab ang putos. Naghubo silang duha ug nanaghalok, gibati ako ug kaibog ug pagselos ngadto kang Fidel. Ako unta kadtong iyang gihalukan karon kung wala pa kining babayhana. Wala man gud koy original nga bangag (ang akoa baliktad, naa sa likod ang bangag. Nianing edara, wala pa ako katilaw nga iyuton sa lubot 'no?). Iyang gipahigda ang babae ug naghalok sila ug ang iyang kamot gakumot-kumot sa mga suso nga mao ra ug dako lang gamay sa siopao. Bisan ug hubog na ako, giutgan ko sa akong nakita, labi na nga sama sa sawa ang lawas ni Fidel samtang garomansahay sila. Giayog kumot ug supsop ni Fidel ang mga suso sa puta, gidiladilaan, gipaak-paak, ug gihalukan ang iyang tiyan ug ang mga kilid niini. Hangtud nga nadungog nako nga gakurug ang tingog sa puta sa kalami, kunbaga puro oooh, ahhh lang ang akong nadungog. Gidilaan pag-ayo ni Fidel ang tanan ug naniga ang akong mga mata sa dihang didto siya mohalok sa bilat sa puta. Makita na lang nako nga eksperto kaayong mobaba-motaas ang iyang ulo ug miduol ako. Ako gayong gitan-aw kung giunsa niya ug halok ang intil niini. Gakisikisi ang puta sa kalami, gapamalakpak ang iyang mga hita ngadto sa dunggan ni Fidel, gasikad-sikad sa kalami ug padayon lang gihapon si Fidel sa iyang gihimo. Mitakilid si Fidel ug nakita nako nga utog na kaayo ang iyang uten nga gatando-tando sa kaisog. Iyang gikuha ang ulo sa puta ug gipasupsop ang iyang uten. Mentras nakahayang siya ug ang puta tua sa iyang tunga nga nagasupsop sa iyang uten, mikindat siya nako. Mipahiyom lang ko ug wala motingog. Nag-thumbs-up lang ako isip senyas nga okay ang akong nakita ug mipahiyom pag-usab. Ganadong-ganado si Fidel sa gihimo sa puta sa iya. Taud-taod misakay na ang puta sa iya ug iyang gikaptan ang uten ni Fidel para isulod sa iyang bilat. Lami tan-awon ang puta nga mao ra ug nagkabayo sa ibabaw ni Fidel. Todo-bigay, taas-ubos ang iyang lawas ug gipislit-pislit ang mga atngal ni Fidel. Gauyog-uyog ang ilang mga lawas ug gauyog-uyog usab ang mga itlog ni Fidel kada kadyot-sundot niya sa bilat sa puta. Dugay sila niadtong posisyuna ug mikambyo si Fidel ug posisyon, iniro nga style pero gahigda nga gatakilid ang posisyon, busa nga kita kaayo nako ang pagsulod ug paggawas sa uten ni Fidel ug inubanan sa pag-uyog-uyog sa iyang mga itlog, lami kaayo tan-awon ang maong posisyon. Basa kaayo ang uten ni Fidel dihang iya kining gihulbot kay mitindog siya para sa laing posisyon. Naa siya sa likod sa babae ug iyang gitutok ang iyang uten ug mikiyod-kiyod, hinay sa sinugdanan hangtud sa mipaspas siya ug kiyod, sa makadaghan gataas-gababa ang iyang lubot ngadto sa likod sa puta, may timing ug naga-agulo na ang babae, ambot kung sa kasakit o kalami kay dako ra ba ang tarago ni Fidel ug mao ra ug tanan niyang uten nalubong ngadto kaniya. Basa sa singot si Fidel, gasinaw ang iyang panit sa singot hasta usab ang babae, gatulo ang singot sa iyang ulo ug agtang, pero padayon gihapon siya sa pagkiyod, kiyod, kiyod ug naghalok sila. Dugay kaayo ug padayon ang pagkiyod, lami nga tan-awon ang lubot ni Fidel nga gataas-gababa, tambok kini nga mao ra ug duha ka bula sa basketbol. Mahuman kining posisyona, gipahayang niya ang babae, ug diri paspas na kaayo ang pagduslak ni Fidel sa babae, hangtud nga miingon siya nga ‘nia na, mogawas na…’ ug iyang gihulbot ang iyang uten ug misirit ang iyang tulos ngadto sa tiyan sa puta ug sa bilat. Kusog ang iyang ginhawa nga mao ra ug naluya. Ang iyang uten basa sa iyang tulos ug gapangisog pa gihapon, gatando-tando pa gihipon kini. Ug milingi siya kanako nga nag-ingon, unsa okay ba ang performance nako. “Super” mao na lay tubag nako nga nagpanlad-ok sa laway.
Mitindog na siya ug mipaingon sa banyo para manghugas. Pagkahuman, gitapik ako sa abaga ug miingon unya ikaw na pod. Nag-ilis si Fidel ug sapot hasta usab ang putang babae ug giayo ang suot, nanudlay, ug nanglipstick. Migawas na kami sa maong lugar.
Pagkatapos namong iuli ang babae sa lugar nga nakita namo ang bugaw, misakay na kami ug taxi paingon sa akong pinuy-anan, siguro mga alas dos na sa kaadlawon. Gikapoy na usab ako pero nawala na ang akong kahubog, katulgon na gayod ako pag-ayo. Ug nanulod na kami sa akong kuwarto. Si Fidel nawala na usab ang kahubog ug ako siyang gipaligo sa likod kay amoy-belyas siya. Gidunulan nako ug sabon ug tualya. Nagpainit ako ug tubig para magkape mentras gahulat ako sa iya nga matapos. Magkape usa kami sa dili pa matulog kay may pipila pa ka oras sa dili pa magbuntag. Humot ug sabon si Fidel pagbalik niya sa kuwarto ug miingon ko kung gusto niya ug kape. Oo, palihog lang ko. Nanrapo ug ayo si Fidel ug wala na mag-ilis. Pag-ilis oy, kaadlawon na baya ug tun-og basig magkasakit ka. Busa nga gitunulan nako ug t-shirt ug shorts, apan dili igo ang shorts busa nga giuli sa akoa. Kita ra bitawng duha sa kuwarto, magt-shirt na lang ako ug wala nay brief, para ready to fight na usab. Ikaw gayud, ngano mokaduha ka karong gabhiona? Kung gusto nimo, nganong dili? Kita nimo kining akong manoy, isog pa kaayo o? Tinuod baya nga mao ra ug nangisog na usab. Gihilam nako ug medyo gahi na kini. Mentras nagkape kami ako siyang giingnan nga enjoy kaayo ka adtong babaeng puta? Lami man usab siya modala, ingon niya nako ug guot pa ang iyang bangag. Kunsabagay, ako walay bangag nga sama niya, ang akong bangag naa man sa likod. Hehehe… ug iya ako nga gigakos. Ngano nagselos ka ba? Del, dili ug dili ka na mahitabo. Lalake man usab ako ba? Ka na lang, lalake ako nga ang gusto ug ubang lalake. Nasabtan ta ka. Kung dili pa ko gusto nga magamit ka ug babae nganong bayaran ko pa man kadto, di ba? Basta sa imong ikalipay, kalipay na usab nako. Nahibalo man ko ba nga ang tunay nga lalake mangita man gayod ug babae... ug natural nga bangag! Di ba daghan nagpatay tungod anang bangag-ga? Hehehe… depensa nako nga dala tiaw. Nag-enjoy ka ba usab sa pagtan-aw nako nga mi-iyot adtong babayhana? Oo naman. Gabasa na man gani ang akong brief sa pagtan-aw sa imong performance. Himoon ka ha kadto nimo sa akoa karon?. Hahaha… Ikaw gayod, puro ka binuang...
Among gitapos ang pagkape ug mihigda na si Fidel sa katre, mitapad ko niya ug migakos pag-ayo. Giduka na ako ug nahibalo kong katulgon na usab si Fidel, busa wala na ako mohangyo nga mag-sex kami. Wala pa dangti, gahagok na si Fidel, gihabulan nako siya ug nakatulog ko nga nagagakos sa iya. Mao kini ang lalake, galante sa kama, pagnia siya nako, ako siya. Bahala na ug matawag nga nakisawsaw lang ko sa iyang pagkalalake kay naa gud siyay asawa ug pamilya. Wala gayod ako kabalo ngano nga naay mga ‘tunay’ nga lalake nga mopatol sa parehas niyang lalake. Dili nako kini matubag. Basta ang nahibaw-an nako, malipayon ako uban niya. Ug sa kanunayng anhi ni Fidel sa akong kinabuhi, nahigugma nako niya ug dugay usab kaming nanag-uban sa dihang didto pa ako sa siyudad.
Katapusang Sultihunon:
Tungod kay kailangan molibot ang kalibutan, daghan ko ug naabot ug daghang kasinatian nga sama ani ang natagamtaman sa akong kinabuhi ug gipasalamatan nako ang tanan nga nahilambigit sa akong kinabuhi, maayo man o dili. Si Fidel usa na lang ka handurawan sa akong kagahapon ug hangtod sa lubnganan dalhon ko kining tanan. Kung nababae lang ako, siya ang akong ubanan sa tanang lalaki nga miagi sa akong kinabuhi...

1 comment: