Tuesday, September 29, 2009

#14: Manila - Si Joey Laki

Niadtong tuig 1988 miadto na ako sa Manila para didto mangita ug trabaho ug manimpalad basi ug suwertehon na ako didto sa akong kinabuhi. Sumala man nakatrabaho ako didto ug milabay ang daghang mga kabulanan ug katuigan, ang mosunod nga mga istorya maoy akong mga kasinatian kaniadto.
Unang eksperyensya sa kolboy – si Joey Laki
Matag Sabado o Dominggo ba ka ha nga wala akoy trabaho, gasuroy-suroy ako sa Manila, labi na sa mga lugar sa Recto, Avenida ug Quiapo. Una nakong nakaplagan ang mga sinehang karaan nianing mga lugara, ug tungod kay double show ang salida ug barato pa ang bayad diri nako tapuson ang akong adlaw sa Sabado o Dominggo. Sa Quiapo, duol gud sa SM Carriedo may usa ka karaang sinehan nga Illusion ang ngalan. Usa ka Dominggo, misulod ko kay motan-aw ug sine nga bold ang palabas ug si Mark Joseph ang bida. Ngitngit ang sulod pero ang mga dingding sa maong sinehan daghan buslot busa nga makita nimo ang sinag sa adlaw nga mao ra ug laser rays, gubaon na ang mga lingkuranan ug 'baho' ang hangin sa sulod, dili nimo masabtan kung bahong agup-op o bahong patay nga dili nimo masabot. Maayo ang palabas kay naay 'singit' (nahibalo ka na kung unsa kini!).
Sa gisingit na ang iyutanay, may mitapad nako usa ka lingkuranan ra ang kalayo sa ako. Diyos ko, Day… galulo man tong tawhana ug sige ug panitsit nako. Ako wala lang sa una kay nahadlok lagi ko basi ug masuko kong hilabtan nako siya sa iyang gihimo o gipakita. Dugay-dugay pa gayod, ug mitapad na gayod siya ug lingkod uban nako. Bahong sigarilyo ang iyang ginhawa nga miingon kung okay lang ba sa ako nga ipakapot ang iyang uten abri na ang iyang pantalon ug kita nako ang iyang puti nga brief. Bukol kaayo ang iyang atubangan. Ingon nako nga okay lang kung imong ipakapot ang imong uten. Giloslos niya ang iyang pantalon ug gikuha niya ang iyang uten para ipakapot kanako. Nangurog ko sa pagkapot sa iyang uten, wala ko magdahom nga dako kaayo kini ug gahi pa gayod. Malaki di ba? Oo, ingon nako. Gusto mo labas tayo. Wala dayon ko motingog kay ang akong kamot bisi kaayo sa pagpislitpislit, kuot-kuot ug himashimas sa iyang armas. Utog na gayod kaayo ang iyang uten ug iya akong gipasagdan sa akong gibuhat sa sulod sa pila ka minuto nga nagpasalida ug 'singit'. Labas na tayo, gusto kong ipakain sa iyo ito, gaapura niyang ingon ug misagbat pag-usab nga ako nga pala si Joey. Ikaw anong pangalan mo? Allan. Labas na tayo Lan, may alam akong motel malapit lang dito. O sige, ikaw ang bahala.
Migawas kami sa sinehan ug gasunod ko sa iya nga nagpasikotsikot kami ug agi sa mga gamayng iskineta, hangtud nga miingon siya na ito na iyong motel, mauna daw ko ug saka ug sa counter bayaran ko ang upa sa kuwarto ug titingnan daw niya ako kung saang kuwarto ako papasok. Kunsabagay, bisag first-time nako nga moupa ug kuwarto diri sa Manila tungod kay may kasinatian na ako bahin ini, ka na lang sa akong kuwarto sa probinsya. Gibayaran nako ang gabantay sa counter ug gipasunod ko sa cashier sa usa nila ka boy sa motel ngadto paingon sa kuwarto. Ug si Joey, paghawa sa boy, midalikyat dayon ug sulod sa kuwarto. Didto nako nakita nga si Joey dako ug lawas, siguro naa sa mid-30s ug himsog ang iyang lawas nga bus-ok ug may abs usab. Gihubo ni Joey ang iyang t-shirt ug pantalon nga nag-atubang nako. Bukol gamay ang iyang brief. Naghubo na usab ako ug brief lang ang gibilin. Milingkod siya sa kilid sa kama nga nagpahiyom kanako. Paligayahin kita ug gipalingkod niya ako tupad niya. Gihalukan niya ako sa baba diretso, lami kaayo ang iyang halok, mao ra ug sawa ang iyang dila nga gipasulod sa akong baba ug iyang gisupsop ang akong dila, dila sa dila, dugay kaayo kami nga naghalok. Ug minaog ang iyang halok sa akong liog, sa pikaspikas, iya kining gihalukan, ug sa akong dughan. Kalami kaayo ang iyang pagsupsop, paak-paak sa akong mga suso ug atngal, sakit nga lami ug mihigda ako sa kama sa kalami, padayon lang gihapon si Joey ug halok-paak sa akong mga suso ug gihagkan niya ang akong kilid, pagkagilok, gipugngan nako ang iyang ulo ug gialalayan lang nga makontrol nako ang kagilok, miadto siya sa akong tiyan ug gihalukan kini niya pag-ayo ug minaog siya sa akong mga batiis, gikaptan nako ang akong uten kay utog na kaayo sa kalami. Mas nagpalami ang iyang kabug-at ug ang pagduotduot niya sa iyang uten sa akong lawas. Nagpadayon siyag halok sa batiis ug sa akong tuhod, init ang iyang dila nga midapat sa akong batiis ug hita. Mibalik siya paitaas, iyang gisimhot ang akong brief pero wala niya kini abrihi para tan-awon kon unsa kadako ang akong uten ug mibalik siya ug halok sa akong tiyan, sa suso, sa liog. Ug naghalok na usab kami sa baba, dugay kaayo mentras gigakos nako siya sa hingpit. Pagkahuman, mihayang siya ug giingnan ko na ako na usab ang moromansa sa iya. Nakabrief lang gihapon kaming duha. Bukol na kaayo ang iyang brief ug naay gamayng basa sa iyang brief pangunang tulos (pre-cum), gihalukan nako siya sa liog, giawat nako ang iyang gibuhat kanako, gipaakpaak nako ang iyang liog ug gidilaan nako ang iyang dunggan, mikisi siya sa kagilok, gipaak-paak nako ang iyang dunggan ug pikas-pikas gihalukan ko kini. Minaog ko sa iyang braso, akong gihalukan ang iyang ilok, bahong deodorant kini ug may gamayng balahibo, gipaak nako ang iyang dughan, ang mga atngal, gidugay nako pagpaak-halok, pikas-pikas nga mga atngal, gigigkan siya sa tuong suso niya busa nga gidugay nako ug halok-paak didto, iyang gipugngan ang akong ulo gusto na niya nga kaunon nako siya. Minaog ang ang akong baba ngadto sa iyang tiyan ug kilid ug ang akong kamot gakapot na sa iyang batiis kay galimbag-limbag na siya sa kalami. Tama na, Allan, at tigas na tigas na ang tete ko. Tsupain mo na ako. Busa nga gilislis nako ang iyang brief paubos hangtud nga nahukas kini. Pagkadako gayod sa iyang uten, mga 7 pulgadas siguro kini ug tambok, gigunitan nako kini ug hastang gahia na gayod. Akong gihalukan ang iyang bulbol, paingon sa punuan sa iyang uten ug ang ulok niani, milimbag siya sa kalami ug gisupsop ko kini, taas-baba ang akong ulo, sa makadaghan, halok, taas, baba. Hangtud sa migawas ug misirit ang iyang tulos sa akong baba. Natulon nako ang iyang tulos kay giduot niya ang akong ulo ngadto sa iyang uten. Tam-is pa ang iyang tulos ug gitilok nako tanan – walang tapon. Wala pa akoy kahadlok kaniadto nga motulon ug tulos bisan ug nabalitaan na nako ang bahin sa AIDS. Naluya siya sa akong gihimo busa nga mitapad na lang ko niya ug higda. Iya akong gigakos ug namahulay usa kami. Gusto mo ring magpalabas ingon niya nako. Oo. Mihalok siya sa akong aping ug mibangon. Allan, hindi ako tsumutsupa pero puwede kitang salsalin. Ikaw ang bahala. Busa nga gihubuan niya ako sa akong brief ug gilulo ang akong uten. Hanas usab ang iyang kamot nga milulo nako hangtud nga gigawsan ako sa akong tulos nga misirit sa akong tiyan. Mipahiyom siya ug mibalik ug higda tupad nako. Naggakos kami ug nagpahulay na. Mahuman kadto, nangaligo kami ug gisabunan nako ang iyang lawas ug uten, gisabunan niya ang akong dughan ug likod. Bisan ug patay na ang iyang uten, dako lang gihapon tan-awon kini ug maayo ang iyang pagkatuli kay lami tan-awon ang iyang uten nga tambok ug dako ang ulok.
Migawas na kami sa motel ug miingon siya kung saan ako pupunta pagkatapos nito. Sa Sta. Cruz, may oras pa baka mahabol ko pa ang misa sa simbahan ug gi-imbitar nako siya nga magsnack muna kami bago maghiwalay. Nangaon mi sa Intsik nga kan-anan ug nangayo siya ug kuwarta nako bisan pila daw para sa iyang pamasahe pauli unya. Gitagaan nako siya ug 50 (dako na kadto adtong panahuna) ug milakaw siya ug una. Nagpabilin ko kadyot sa kan-anan ug nahunahunaan nako nga moagi sa maong sinehan. Nakita nako si Joey sa lobby sa maong sinehan, may kaistorya ug nanigarilyo. Wala niya ako makit-i busa nga patay-mali lang ko nga miagi paingon sa Sta. Cruz.
Dinhi nagsugod ang among paghigalaay ni Joey ug daghan pang panghitabo sa kama ang nahitabo sa amo (sa mahinumduman pa nako nakawalo ka 'do' kami). Nahibaw-an nako nga siya usa ka kolboy sa sulod sa maong sinehan, dati daw siyang usa ka drummer sa usa ka night club kaniadto. Ug karon wala daw siyay tarong nga trabaho busa nga gakolboy siya para isuporta sa iyang pamilya nga naa banda sa Caloocan namuyo. Take note, mga Lullah, kusa kang magbibigay ng pera sa kanya, hindi siya yong nagtatakda ng bayad sa serbisyo niya. At napatunayan ko ito ng maraming beses.
Times passed at di ko na siya nakita doon and years passed dinemolish ang sinehan at mga tindahang tiangge na ngayon. At this particular time nasa abroad na ako nagtatrabaho pero hindi ko siya malimutan at ang sinehang Illusion.

No comments:

Post a Comment