Tuesday, September 29, 2009

#04: Quickie – Si Nelson, “Sundalo”

Nasa high school ako adtong mga panahuna sa dihang may batallion sa sundalong army nga na-assign sa among lugar. Ug naila-ila nako ang usa ka sundalo, si Nelson, Ilokano siya ug may itsura bisan ug lagom ug pamanit. Didto nako siya naila-ila sa ‘swimming pool’ usa ka adlaw nga nangaligo usab kami. Nagbrief lang man gud siya nga naligo ug bukol kaayo ang iyang tunga, buot ipasabot ‘dako siyag uten’. Iya ako nga nasakpan nga gatutok sa iyang bukol mentras nangaligo kami. Mipahiyom lang siya kanako sabay kidhat. Ambot!
Human ang pila ka adlaw, mentras gasag-ob ako ug tubig, tua pod diay si Nelson sa tubig, gakabo usab. Ug iya ko nga giingnan nga kung puwede ubanan na ko siya sa lungsod ugma kay naa siyay paliton. Oo, pero magsibilyan ka ha, para dili mailhan nga sundalo ka, ako way problema tagadiri kong lugara.
Pagkaugma, nag-uban kami ug adto sa lungsod ug daghan siyag gipamalit ug pagkahuman nag-snack usa kami sa usa ka kan-anan didto. Dihang namauli na kami iya kong gitagaan ug duha ka pares nga medyas. Magamit daw nako sa eskuwelahan. Salamat! Ug moadto daw siya sa among balay puhon. Nahibalo ka na sa probinsya ilado ang tanan nga mga tagbalay ug kun kinsa ang mga namuyo.
Tungod kay dalaga pa ang among kamagulangaan, mibisita siya sa among balay. Abi sa akong inahan, si Manang ang bisitahon, dili man diay kundili ako. Ako… ang gusto niyang bisitahon kay mag-inuman daw kami sa among balay. Naa koy mga ig-agawng lalake silingan namo busa gi-imbitar nako sila ug nagsugod ang inuman sa likod sa balay. Tuba lang gud ang among giinom ug may sinugba nga isda, nga naay pipino ug kamates ug sibuyas dahon, solve na ang pulutan.
Gabii na kaayo sa dihang natapos ang among inuman. Nangutana si madir, naunsa ba daw nga nagabhian man pag-ayo si Nelson, basi naa pa nay duty ugma?, Nasabtan ni Nelson ang giingon sa akong inahan ug siya miingon nga, “Di bale po, wala po akong duty bukas, sa sunod na araw pa po”, sunod-sunod niyang ingon sa madir na ko ug kung mopauli pa ba siya sa ilang kampo.
Ingon ni madir, "Ne, diri na lang na siya patuluga?" Oo, Mang. Paghanig na lang sa kuwarto duol sa kusina ug didto mo mangatulog para dili mo matugaw. Oo, Mang. (Wow, ha? Hint?) “Dito ka daw pinatutulog ni madir?” Sige…
Nahuman ang inuman namo mga ala-una na sa kaadlawon. Katulgon na gayod ko kaayo apan gahulat kong Nelson kay nangihi pa ug manghilam-os pa daw siya. Mentras, giandam nako ang among tulugan sa kuwarto duol sa kusina. Hoy, wala nay gana kay katulgon nako ug buntag na ‘no.
Misulod na si Nelson sa kuwarto ug naghubo sa iyang pantalon. Magbrief lang daw siya matulog. Sige ingon ko. Seksi siya. Type ko. Bisan ug katulgon na kaayo ko, utgan man sab ta aning lakeha. Ne, oke lang ba sa iyo na katabi mo ako. Wala 'yon, oke lang ako.
Sa nanghigda na kami, iyang gipahikap sa ako ang iyang uten nahibalo siya nga gusto nako siya kay nag-istoryahay kami sa dihang giubanan nako siya sa lungsod pipila na ka adlaw ang milabay. Ug oke lang kaniya ang bahin niini, siguro gusto usab niya ako. Gahinayhinay na kini ug kadako ug wala na koy gahum nga hunungon ang akong mga kamot. Lami kaayo nga makakapot ug uten! Akong gipasulod ang akong kamot sa iyang brief ug gipagawas nako kini, gituoktuok, pataas, pababa, hinayhinay, gikumotkumot, gituoktuok, taas, baba, gituok… akong nasimhot ang iyang baho sa lawas nagsagol ang among giinom ug ang iyang pahumot, makapakurog sa tibook kalawasan ang maong humot, lalaki kaayo maora akog lamyon sa maong kahumot, utog na sab kaayo ang akong uten, lami, lami, lami kaayo. Iya akong gihalukan sa aping, sa lips dugay kaayo, lami ang iyang humot, tam-is iyang laway, haluk nga mao rag mawad-an ko sa ginhawa sa kalami, way saba, ayaw, ayaw, sige, sige… gusto kong pasukin ka. Unsa? Ayaw, birhen pa ako diyan at wala akong karanasan diyan, baka masakit, baka dumugo, baka… huwag na, takot ako. Mibalik siyag higda, gihalukan na usab ako, lips to lips, gigiyahan ang akong ulo, paubos sa iyang dughan, sa tiyan, sa iyang uten, supsop, supsop, taas, baba, supsop, kinamot, kinamot, kinamot, supsop, supsup, hangtud nga miingon siya, malapit na akong labasan, lunukin mo ha? Gipadayon nako ang pagsuso, hangtud nga nabati nako ang iyang tulos nga mipugsit sa akong tutunlan, makadaghan ang pagpugsit niini, padayon lang ko hangtud mapuno ang akong baba sa iyang tulos, tam-is siyag tulos maorag sweet buko juice, tam-is, lami, tulon, tulon, tulon. Anang gabhiona, nakaduha siya gulai, nakaisa ko, basa ang habol sa among mga tulos. Ugma labhan ko na lang kini ug sayo. Tulog na mi.
Usa ra ka beses ang among pag”do”, wala na masundi kay gubot sa among lugar ug balhin balhin ang iyang destino hangtud nga sa layong probinsya sila nabalhin. For memories keep, I miss you Nelson, naa pa sa ako ang imong ring.

No comments:

Post a Comment